Skip to main content

REGULAMIN

Definicje

Sprzedawca– Michał Gil Kielce Skalista 1 25-106 Nip: 6572964512

Dane firmy:

Michał Gil
Kielce Skalista 1
25-106
NIP 6572964512

Kontakt:

Tel: 795487436
kontakt@quick4you.pl

Sklep– sklep internetowy znajdujący się pod adresem elektronicznym Quick4you.pl, za

pośrednictwem którego zawierana jest umowa;

Sprzedaż– umowa sprzedaży zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem na odległość, za

pośrednictwem Sklepu przy wykorzystaniu sieci telekomunikacyjnej, bez jednoczesnej obecności

stron;

Zamówienie– skierowane do Sprzedawcy oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia

umowy Sprzedaży Towarów znajdujących się w Koszyku;

Klient– osoba fizyczna (w tym Konsument), osoba prawna lub jednostka osobowa

nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupu w Sklepie;

Konsument– osoba fizyczna dokonującą zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej

działalnością gospodarczą lub zawodową;

Towar– rzeczy ruchome oferowane przez Sprzedawcę w Sklepie, będące przedmiotem umowy

Sprzedaży;

Koszyk– element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta

Towary oraz ich liczba;

Formularz zamówienia– formularz elektroniczny dostępny na stronie internetowej Sklepu, za

pośrednictwem którego Klient składa Zamówienie, w szczególności poprzez dodanie Towarów

do Koszyka oraz określenie warunków umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności;

Cena– cena jednostkowa towaru zamieszczona w opisie Towaru, wyrażona w złotych polskich

oraz zawierająca podatek od towarów i usług VAT;

Przelew – przelew dokonywany za pośrednictwem serwisu płatności internetowych;

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

1. ZAKRES PRZEDMIOTOWY

Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia przez Pośrednika usługi pośrednictwa na rzecz

Klienta w zakupie towarów od Sprzedawców.

2. SŁOWNICZEK

Wyrażenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:Konto klienta – indywidualne konto w systemie elektronicznym, prowadzone i zarządzane przez

Pośrednika,

Klient – konsument w rozumieniu przepisu art. 22 indeks 1 Kodeksu Cywilnego, w imieniu i na

rzecz którego Pośrednik dokonuje zakupu towaru od Sprzedawcy,

Pośrednik – elektrovarius.pl (Jeśli chcesz odstąpić od umowy SKONTAKTUJ SIĘ by poznać

adres do zwrotów. Prosimy nie odsyłać towaru na adres: Quick4you.pl . Przesyłka nie

zostanie przyjęta).

Rejestracja – proces umożliwiający założenie indywidualnego konta klienta, na którym zebrane

są dane o Kliencie, i do którego Klient ustawia hasło,

Sprzedawca – podmiot, który dokonuje sprzedaży towaru i posiada siedzibę w kraju trzecim.

Usługa pośrednictwa – usługa świadczona przez Pośrednika na rzecz Klienta, zgodnie z

zasadami wskazanymi w niniejszym Regulaminie,

Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.

poz.827 z późn. zm.),

VAT – podatek od towarów i usług nakładany przy imporcie zgodnie z ustawą z dnia 11 marca

2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U.2016.710 j.t.).

3. ZAKRES USŁUGI POŚREDNICTWA

1. W ramach świadczonej przez Pośrednika usługi pośrednictwa Pośrednik dokonuje w imieniu i

na rzecz Klienta na podstawie udzielonego mu pełnomocnictwa zamówienia towaru od

Sprzedawcy oraz uiszcza opłaty związane ze sprowadzeniem towaru do Klienta (z wyłączeniem

cła i VAT od importu).

2. W ramach usługi pośrednictwa Pośrednik nie dokonuje opłat tytułem cła i VAT od importu

należnego tytułem dokonania zamówienia i przesłania na adres Klienta towaru.

3. Usługa pośrednictwa świadczona jest na podstawie konkretnych ustaleń pomiędzy Stronami.

4. Klient składając zamówienie tym samym oświadcza, że udziela Pośrednikowi pełnomocnictwa

do dokonania w imieniu i na rzecz Klienta zamówienia towaru oraz do opłacenia w imieniu i narzecz Klienta ceny i kosztów przesyłki towaru na adres Klienta. Pośrednik uprawniony jest do

działania wyłącznie w zakresie udzielonego mu pełnomocnictwa.

4. OBOWIĄZKI STRON

Niniejszym Pośrednik oświadcza, że w związku ze świadczeniem przez niego na rzecz Klienta

usługi pośrednictwa w sprzedaży towarów od zagranicznych sprzedawców, Pośrednik przejmuje

na siebie niektóre z obowiązków, wynikających z przepisów prawa polskiego, ciążących na

sprzedawcach towarów:

1. udziela Klientowi niezbędnych informacji w zakresie prawa do odstąpienia od umowy

sprzedaży,

2. przeprowadza i rozpoznaje postępowanie reklamacyjne dotyczące towaru,

3. ponosi odpowiedzialność tytułem rękojmi za wady towaru,

4. ponosi odpowiedzialność za dostarczenie zamówionego towaru w terminie 60 dni od dnia

zawarcia umowy,

5. dostarcza na życzenie klienta instrukcję użytkowania towaru, oraz wszelkie niezbędne

dokumenty związane z towarem w języku polskim

5. DYSPOZYCJI URUCHOMIENIA USŁUGI

POŚREDNICTWA

1. Klient składa Pośrednikowi dyspozycję uruchomienia usługi pośrednictwa dotyczącego

danego towaru poprzez stronę internetową Pośrednika albo przy wykorzystaniu serwisu

internetowego Allegro.

2. W przypadku składania dyspozycji uruchomienia usługi pośrednictwa przy wykorzystaniu

serwisu internetowego Allegro, takie złożenie dyspozycji odbywa się zgodnie z mechanizmami

tegoż serwisu.

3. Po otrzymaniu dyspozycji uruchomienia usługi pośrednictwa Pośrednik przesyła Klientowi:1. treść niniejszego Regulaminu utrwaloną na trwałym nośniku,

2. informację, że zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, aby usługa pośrednictwa mogła

zostać wykonana przed upływem 14 dni od daty zawarcia umowy, konieczne jest wyraźne

żądanie Klienta w tym zakresie utrwalone na trwałym nośniku,

3. informację, że Klient traci prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli Pośrednik rozpoczął usługę

pośrednictwa za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem

świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Pośrednika utraci prawo odstąpienia od

umowy,

4. Pośrednik podaje Klientowi pełną informację dotyczącą ostatecznej ceny świadczenia wraz ze

wszelkimi kosztami oraz opis głównych cech świadczenia. Informacje dostępne są na stronie

internetowej Pośrednika lub w ramach serwisu internetowego Allegro.

5. Składając dyspozycję uruchomienia usługi pośrednictwa poprzez stronę internetową

Pośrednika Klient podaje Pośrednikowi w formularzu następujące dane: imię, nazwisko, adres

e-mail. adres doręczenia przesyłki, numer telefonu.

6. Klient dokonuje zamówienia po uprzednim zapoznaniu się z treścią niniejszego Regulaminu i

zaakceptowaniu jego postanowień.

7. Pośrednik obowiązany jest przekazać Klientowi potwierdzenie zawarcia umowy na odległość

na trwałym nośniku w rozsądnym czasie po jej zawarciu przed rozpoczęciem świadczenia usługi.

Potwierdzenie to zawiera informację o głównych cechach świadczenia z uwzględnieniem

przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z konsumentem.

8. Pośrednik uruchamia usługę pośrednictwa niezwłocznie po otrzymaniu od Klienta zapłaty za

usługę oraz przesłania Pośrednikowi wyraźnego żądania wykonana usługi przed upływem 14 dni

od daty zawarcia umowy.

9. Za wykonanie usługi pośrednictwa uważa się złożenie i opłacenie zamówienia przez

Pośrednika u Sprzedawcy.

6. REJESTRACJA I LOGOWANIE

1. Klient może dokonać nieodpłatnej rejestracji.2. Rejestracji dokonuje się poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego. Klient

rejestruje się po uprzednim zapoznaniu się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptowaniu

jego postanowień.

3. W formularzu rejestracyjnym Klient podaje następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres

e-mail oraz ustanawia hasło do swojego konta.

4. Klient w trakcie rejestracji może wyrazić odrębną zgodę na przesyłanie przez Pośrednika

treści reklamowych i promocyjnych związanych bezpośrednio z usługami Pośrednika.

5. W celu zalogowania się niezbędne jest podanie przez Klienta prawidłowego loginu w postaci

adresu e-mail oraz hasła.

6. Logowanie umożliwia Klientowi złożenie dyspozycji uruchomienia usługi pośrednictwa bez

konieczności podawania przez Klienta jego danych.

7. DOSTAWA TOWARU

1. Wyłączona jest odpowiedzialność Pośrednika za niedostarczenie towaru w sytuacji, gdy Klient

podał niewłaściwy adres.

2. Zamówiony towar jest dostarczany na adres podany przez Klienta podczas składania

dyspozycji uruchomienia usługi pośrednictwa.

3. Pośrednik oświadcza, że dostawa zamówionego towaru zostanie dokonana przed upływem 30

dni od dnia zawarcia umowy.

4. Pośrednik informuje, że zamówienia złożone w okresie 2025r. mogą mieć wydłużony czas

dostawy, maksymalnie do 60dni (profilaktycznie) od dnia wysłania.

5. Paczki wysyłane są spoza Unii Europejskiej przez Sprzedawcę. Klient jest importerem. To na

Kliencie ciążą obowiązki podatkowe należne tytułem dokonania importu.

6. Klient ma obowiązek zgłosić brak doręczenia paczki w terminie nie późniejszym niż 100 dni od

daty wysłania paczki.

8. PŁATNOŚCI1. Na żądanie Klienta Pośrednik tytułem świadczonych na rzecz Klienta usług wystawia fakturę

obejmującą prowizję za podejmowane przez Pośrednika działania. Pośrednik ma obowiązek

wystawienia faktury za dostawę obejmującą całą kwotę świadczenia, która obejmuje przekazaną

sprzedawcy kwotę zakupy oraz prowizję. Pośrednik wystawia fakturę bez podpisu klienta i

przekazuje ją Klientowi drogą elektroniczną, na co Klient wyraża zgodę.

2. Płatność tytułem usługi pośrednictwa oraz płatność tytułem kosztów związanych ze

sprowadzeniem towaru (za wyjątkiem cła i VAT od importu) dokonywana jest na zasadzie

przedpłaty przed przystąpieniem przez Pośrednika do świadczenia usług.

3. Płatność może być dokonana według wyboru Klienta przelewem na rachunek bankowy

Pośrednika lub za pośrednictwem serwisu obsługi płatności PayU.

4. Wszelkie ceny podane na stronie internetowej Pośrednika wyrażone są w wybranej walucie.

5. Produkty w cenie 0,00 zł oraz 0,49 zł są wynikiem błędu technicznego i odmawiamy realizacji

zamówień na te produkty.

9. ZWROT TOWARU PRZEZ KLIENTA

1. W terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru Klient może złożyć

Pośrednikowi oświadczenie o zwrocie towaru nabytego od Sprzedawcy.

2. Wraz ze złożeniem oświadczenia o zwrocie towaru:

Klient:

zobowiązuje się do wysłania towaru do Sprzedawcy, nie później niż w terminie 14 dni

kalendarzowych od dnia, w którym otrzymał zamówiony towar. Towar musi zostać dostarczony

na adres Sprzedawcy, podany przez Pośrednika, który zobowiązuje się, nie później niż w

terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru przez Sprzedawcę zwrócić Klientowi cenę produktu.

Pośrednik dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył

Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego

z żadnymi kosztami.

3. Oświadczenie o zwrocie można złożyć na FORMULARZU ZWROTU . Pośrednik przewiduje

możliwość złożenia oświadczenia o zwrocie towaru drogą elektroniczną. Do zachowania terminu,

o którym mowa w ust. 1 wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.4. Klient ponosi koszty odesłania towaru do Sprzedawcy.

5. Ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych zwroty lub wymiana

przedmiotów z kategorii „Stroje kąpielowe”, „Bielizna”, „Produkty ochronne”, „Uroda i Zdrowie”,

„Biżuteria” możliwe są wyłącznie dla przedmiotów oryginalnie zapakowanych w zapieczętowaną

paczkę pocztową.

6. Zwroty odesłane na adres Pośrednika utylizowane są po upływie 30 dni od daty odebrania.

10. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

1. W celu ułatwienia Klientowi przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego Pośrednik

przejmuje na siebie obowiązki związane z odpowiedzialnością Sprzedawcy z tytułu rękojmi za

wady nabytego przez Klienta towaru. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta za

pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: elektrovarius.pl bądź w formie listownej na adres

Pośrednika. W terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji Pośrednik

ustosunkuje się do reklamacji konsumenta.

2. Klient w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem strony

internetowej Pośrednika uprawniony jest do zgłoszenia tego faktu poprzez wysłanie wiadomości

e-mail na adres: elektrovarius.pl bądź w formie listownej na adres Pośrednika.

3. Klient uprawniony jest do zgłoszenia reklamacji dot. świadczenia przez pośrednika usługi

pośrednictwa. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta za pośrednictwem wiadomości

e-mail na adres: elektrovarius.pl bądź w formie listownej na adres Pośrednika.

4. Zgłoszenie Klienta powinno zawierać dane adresowe Klienta, imię i nazwisko Klienta, a także

dokładne wskazanie nieprawidłowości, której dotyczy zgłoszenie wraz z uzasadnieniem

zgłoszenia.

5. Pośrednik ustosunkuje się do otrzymanego zgłoszenia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od

daty jego otrzymania.

6. Wszelkie reklamacje dotyczące płatności winny być zgłaszane podmiotowi odpowiedzialnemu

za wykonanie płatności, tj. bankowi bądź innemu podmiotowi za pośrednictwem którego

przekazywane są środki pieniężne.11. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

1. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o

ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000 z późn. zm.)

2. Klient, podając dane osobowe, wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Pośrednika w celu

prawidłowego świadczenia usługi.

3. Dane wprowadzone do formularza rejestracyjnego winny być przez Klienta aktualizowane.

Aktualizacji danych należy dokonać poprzez zmianę stosownych danych na koncie Klienta.

4. Klient może również wyrazić zgodę na przesyłanie informacji handlowych środkami

komunikacji elektronicznej. W przypadku wyrażenia takiej zgody Pośrednik uprawniony jest do

przesyłania Klientowi drogą elektroniczną tych treści.

5. Podane w formularzu zgłoszeniowym i/lub rejestracyjnym dane osobowe będą przetwarzane

oraz administrowane przez Pośrednika.

6. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo do żądania ich

poprawiania, uzupełniania lub usunięcia na zasadach określonych w art. 32—35 ustawy o

ochronie danych osobowych.

12. PRAWA AUTORSKIE

1. Strona internetowa Pośrednika jest utworem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i

wszelkie prawa autorskie przysługują wyłącznie Pośrednikowi.

2. Pośrednik oświadcza, że wszelkie materiały zamieszczone na stronie internetowej

Pośrednika, w tym materiały tekstowe, zdjęciowe, graficzne oraz ich układ stanowią własność

intelektualną Pośrednika bądź podmiotów trzecich.

3. Pośrednik wyłącza możliwość kopiowania, powielania, modyfikacji, dystrybucji bądź innych

form komercyjnego wykorzystania materiałów będących własnością Pośrednika, o których mowa

w ust. 1, bez uprzedniej pisemnej zgody Pośrednika.

13. WYMAGANIA TECHNICZNE1. W celu korzystania ze strony internetowej Pośrednika wymagane jest posiadanie przez Klienta

komputera lub innego urządzenia końcowego mającego dostęp do sieci Internet.

2. Do korzystania ze strony internetowej Pośrednika wymagane jest włączenie obsługi krótkich

informacji tekstowych zwanych cookies (dalej: pliki cookies). Wyłączenie plików cookies

uniemożliwia Klientowi pełne korzystanie ze strony internetowej Pośrednika.

14. ZMIANY REGULAMINU

1. Pośrednik zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w niniejszym Regulaminie, o czym

niezwłocznie, tj. w terminie nie krótszym niż 14 dni przed wprowadzeniem zmian, poinformuje na

stronie internetowej.

2. Pośrednik poinformuje o fakcie dokonania zmiany Regulaminu poprzez zamieszczenie na

stronie internetowej informacji o dokonaniu zmian i zamieszczenie ujednoliconego tekstu

zmienionego Regulaminu oraz wskazanie, które z dotychczasowych zapisów Regulaminu uległy

zmianie.

3. Zmiana Regulaminu może nastąpić w każdym czasie, w szczególności z ważnych przyczyn

technicznych, prawnych i/lub organizacyjnych, bez konieczności uzasadniania tych przyczyn.

4. Korzystanie przez Klienta z usług Pośrednika po wejściu w życie zmian Regulaminu

równoznaczne jest z akceptacją wprowadzonych zmian.

5. Wszelkie zmiany niniejszego Regulaminu wchodzą w życie w terminie 14 dni od daty ich

opublikowania na stronie internetowej.

6. Zmiany Regulaminu po złożeniu Dyspozycja uruchomienia usługi pośrednictwa nie wpływają

na sposób jego realizacji.

15. KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

1. drogą mailową: kontakt@quick4you.pl

2. poprzez formularz kontaktowy: Quick4you.pl /contact

16. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Niniejszy Regulamin udostępniany jest Klientom nieodpłatnie, w sposób umożliwiający jego

pozyskanie, odtwarzanie oraz utrwalanie jego treści.2. Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej w sekcji Centrum Pomocy w

zakładce Regulamin.

3. Komunikacja pomiędzy stronami odbywa się drogą elektroniczną. Pośrednik będzie wysyłał

Klientowi informacje na adres e-mail wskazany w trakcie rejestracji.

4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej.

5. Jeżeli jedno z postanowień niniejszego Regulaminu jest lub będzie bezskuteczne, nie narusza

to mocy obowiązującej pozostałych postanowień. W miejsce bezskutecznego postanowienia

Regulaminu zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia i

całego niniejszego Regulaminu.

6. Wszelkie spory wynikłe z tytułu świadczenia przez Pośrednika usług będą rozstrzygane

polubownie, a w przypadku braku porozumienia będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo i

rzeczowo sąd powszechny.

7. Dla wszelkich stosunków prawnych, wynikających z niniejszego Regulaminu, właściwe jest

prawo polskie.

8. Do spraw nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają powszechnie

obowiązujące przepisy prawa.

Wspierane przez Next Level